woensdag 3 november 2010

Deel 2: Eerst enkele begrippen begrijpen. (concept)


Met klem wil ik erbij zeggen dat dit de uitleg is die ik gevonden heb en daar mijn beredenering op los gelaten, de informatie die hieronder staat hoeft dus niet te kloppen. Het is een uitleg zoals ik denk dat het is, ook ik weet sommige dingen niet zeker maar hoop deze gaande weg steeds zekerder te krijgen. Hierbij is hulp en aanvulling van buitenaf zeer welkom om zo met behulp van meerdere de informatie kloppend te krijgen. Aanvullingen en correcties ontvang ik graag middels commentaren, hierna zal ik dit verwerken in de uitleg.

Om de lezer en mezelf duidelijk te maken welke info een feit zijn volgens mijn beleving is deze tekst groen gemaakt. Gedachten gangen en interpretaties waar ik niet zeker van ben zijn in het blauw. Om de zaken wat te verhelderen werk ik met casussen om duidelijk te krijgen wat de gevolgen zijn of kunnen zijn in de praktijk, deze tekst staat gewoon in het zwart. Uiteindelijk is het de bedoeling dat alle tekst groen en zwart worden.

De uitleg in deze blog is niet bedoeld als een Doe-Het-Zelf handleiding, maar is bedoeld om meer te weten over de materie zodat je weet waar de anderen over praten. Zodat je beter voorbereid bent.

Om de materie beter te gaan begrijpen is het handig om enkele begrippen en werkwijzen duidelijk te krijgen. Om te beginnen met de basis; de verschillende rechten die er zijn en wat deze inhouden. Ik ben op zoek gegaan naar verduidelijking en ben gekomen tot de hierna volgende info:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten